Annonse i Fredrikstad blad og Rebussuksess

Bachelorteamet fikk markedsført Rebusløypen i Fredrikstad blad. Om du vil lese artikkelen kan du gjøre det her. Dette ledet til at 14 barn tok turen til gamlebyen på 3 dager for å teste løypa. Vi anser dette som en suksess, alle som tok løypa var veldig fornøyde med tilbudet.

VI har på den andre siden møtt mye kritikk for løypen også, det finnes mange sterke meninger i gamlebyen. Alt fra utsende til plassering. Og i etterkant ser vi at bakgrunnen til løypa var å få løftet frem disse stemmene, føle og se hvilke som kontrollerte gamlebyen, og skjønne hva som hindrer innovasjon og nytenkning slik andre rapporter har sagt det er.

Veiene vider har vi en markedsføringsuke, hvor vi markedsfører aritsten MONNE. Som vi har invitert til å spille på Cafe magenta den 17.April. For å se hvilke tiltak Cafe magenta kan gjøre for å markedsføre seg lettere og bruke mindre tid på det.

Siden til arrangemntet finner du her

Vi skal også snakke med ulike interesse organisasjoner i gamlebyen, for å finne ut hvilke krav de har til rebusløypa, slik at den slipper å «forsvinne» igjen

 

martno