Tilstede: Monica, Robert, Cathrine, Harald, Marius
Diverse fra møtet:
- 30 av 39 emner har mottatt opptil 6 punkter om viktigste læringsmål (LM1)
- Alle medlemmene legger inn en kort kommentar om profilering fra sammenligningsstudier (LM2)
- Monica har fullført Studiebarometeret-analyse (LM3)
- Se grundig på muligheten for å dele opp fag som kan passe ulike profiler (eksempel: programmering ulikt for Digitale medier og design/Informasjonssystemer og Informatikk/Dataingeniør, og datasikkerhet kan ha et teoretisk perspektiv og et praktisk perspektiv for å passe ulike profiler bedre)
Nye lead measures:
5) Det skal lages en tydelig profil for hvert studie
6) Samle argumenter for og imot studieplaner med faktor 7.5 studiepoeng per emne
Om personalseminar:
Gruppen ønsker innspill fra kollegiet ihht LM5 og LM6. Monica og Harald oppretter gruppeoppgaver basert på LM1-4 som benyttes på personalseminar for å åpne opp for innspill og tilbakemeldinger.
Noen spesifikke spørsmål ihht dette fra møtet:
- Fra artikkel; «Studentene er utdatert før de er ferdige med studiet.» Hva må vi ha med i studiene for å unngå dette?
- Er det noen emner som må være med?
- Hvilke undervisningsmodeller egner seg best ihht studieplaner/emner?