Modul 6 Modul 6 - Innledning - Vurdering for lærling og digitale testerModul 6.1 - Vurdering for læringModul 6.1.2 - Kjennetegn på god vurderingModul 6.1.4 - VideofeedbackModul 6.1.5 - EgenvurderingModul 6.2 - Vurderings betydningModul 6.2.1 - Metode 1 - Prosessorientert skrivingModul 6.2.2 - Metode 2 - Digital mappevurderingModul 6.3 - GoogleverktøyeneModul 6.3.1 - Vurdering i Google Drive - Et casestudieModul 6.4 - Digitale testerModul 6.4.1 - Hovedgrunner for å testeModul 6.4.2 - Fakta har ulik kvalitetModul 6.5 - Utbredelse og brukModul 6.6 - MAKVIS og didiktisk og relasjonsmodellModul 6.7 - Hvordan lykkes med digitale tester - fire viktige faserModul 6.7.1 - UtformingsfasenModul 6.7.1.1 - SpørsmålstyperModul 6.7.1.2 - Oppbygning av et spørsmålModul 6.7.1.3 - Hvordan formulere gode spørsmålModul 6.7.2 - GjennomføringfasenModul 6.7.3 - VurderingsfasenModul 6.7.3.1 - PoengstrategiModul 6.7.3.2 - TilbakemeldingModul 6.7.4 - ForbedringsfasenModul 6.7.4.1 - Mot en stadig bedre testModul 6.8 - Digitale verktøyModul 6.8.1 - FronterModul 6.8.2 - ItslearningModul 6.8.6 - H5P