Modul 7 Modul 7 - Flipped Classroom og videobasert undervisningModul 7.1 - Noen begrepsavklaringerModul 7.2 - Flipped ClassroomModul 7.2.1 - Flipping - Hva det er og hva sier forskningenModul 7.3 - Flipped Classroom i praksisModul 7.3.1 - Hvordan koble opp ditt første opptaks studioModul 7.3.2 - ScreencastModul 7.3.3 - Bruk av lyd, stemme kommentar og talking head i vidModul 7.3.4 - Digital videobasert studieteknikkModul 7.3.5 - Suksesskriterier for bruk av video i undervisningModul 7.3.6 - Hvordan kan vi vite om elevene har sett videoen hjeModul 7.3.7 - Formativ vurderingModul 7.3.8 - Hva skal vi gjøre når studentene kommer til skolenModul 7.3.9 - Bedre læringseffekt av Flipped ClassroomModul 7.4.1 - HistorikkModul 7.4.2 - Talefilmen fra ca 1930Modul 7.4.3 - Distribusjon av videoModul 7.4.4 - Historisk bruk av video i klasserommetModul 7.4.5 - SkolefjernsynModul 7.4.6 - Elever går fra å være konsument til produsent av vidModul 7.5 - Bruk av video i undervisningModul 7.5.1 - Hvordan lage undervisningsmateriell med mobiltelefModul 7.6 - Forskning på bruk av video i undervisningModul 7.6.1 - Ideell lengde på en opplæringsvideoModul 7.6.2 - Hvordan oppøever studenter lærerens egenproduserModul 7.6.3 - Mayers teoeri om multimedia og læringModul 7.7 - EksamenModul 7.7.1 - Bruk av referanser på eksamen