Bachelor skriving på skolen

Forandring fryder. Det er greit med litt forandring på hvor man sitter å jobber med oppgaven. Konsentrasjonen er litt fraværende hjemme, så da er det kjekt å ha et grupperom å rømme til.
Har valgt å navngi oppgaven min: Hands On, det skal reflektere til organisasjonsutvikling og tiden etter et oppkjøp av en bedrift. Hvordan de kan få til et samarbeid på en mer flytende måte, forhåpentligvis unngå for mange subkulturer.
Det er ikke alltid negativt med flere forskjellige subkulturer, men ikke alltid like ønskelig. En organisasjon som blir kjøpt opp i et større konsern kan sitte på følelsen av en gammel tilhørighet og dermed ikke åpne for et samarbeid videre. Her er det viktig å legge fokus på trygghet, fellesskap og felles refleksjon. Samt dette å bli kjent med hverandre på en ikke-konkurrerende måte.

Nydelig at det nærmer seg en varmere årstid også 🙂

 

Den skrivende student

Hei,
Linn Veronica heter jeg. Har blitt «voksen» 38år gammel og har to fine gutter på 9 og 15 (snart 16)år. Vi bor på Hvaler og jeg har barnene annenhver uke. Trives veldig godt her ute på øyene.
Det er litt rart at en 3års skolegang snart er ferdig.
Bacheloren min handler om organisasjonsutvikling og skal leveres den 15mai.

Bildet er tatt i forbindelse med en 70års feiring i mars måned.

 

Workshop

Kjørte en workshop i Oslo i februar. Den varte i 4t og tilbakemeldingene var fine 🙂 «spot on for oss» var blant utsagnene.

Brukte metoder i fra design thinking – the design thinking playbook: NABC og How might we.
På grunn av en taushetserklæring vil det ikke komme noe navn eller bilder fra samarbeids bedriften, men takker for muligheten 🙂

 

skriving

Forhåndsvisning av bilde

Nå blir det mye innetid fremover, slik det har vært i en del måneder i år. Men det nærmer seg innspurten og innlevering 🙂
Det er deilig å kunne gå ut når det er pent vær og få luftet tanker og hodet litt fra bacheloroppgaven.

 

Hei

I løpet av kort tid vil det komme mer informasjon her på siden.

Bildet er tatt på Spjærøy, Hvaler kommune.